З В І Т Н І С Т ЬЗвіт денного закладу загальної середньої освіти
на початок 2020/2021 навчального року
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і
науки України
27 серпня 2018 року № 936
Наказ Міністерства освіти і
науки України
27 серпня 2018 року № 936
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ | 2 | 2 | 0 | 5 | 6 | 8 | 8 | 6 |
|
Форма № ЗНЗ-1
(один раз на рік)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН України
27 серпня 2018 року № 936
(за погодженням з Держстатом)
|
Респондент: |
Найменування, № закладу освіти Мартинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мартинівської сільської ради Пулинського району Житомирської бласті
|
|
Місцезнаходження 12041, 1825483001, вул. Шкільна, буд.12
|
|
(поштовий індекс, область, Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця, провулок тощо, № будинку, корпусу, № квартири, офіса) |
Тип місцевості (1 – міська місцевість, 2 – сільська місцевість) 2
|
Тип закладу Загальноосвітня школа
|
Заклад засновано на власності (1 – державній, 2 – комунальній, 3 – приватній) Комунальна власність
|
Підпорядкування Міністерство освіти і науки України
|
Назва показника |
№ рядка
|
Усього (сума даних граф 2- 15) |
У тому числі за класами | |||||||||||||||
під- готов- чий |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||||||
у ЗДО* |
у ЗЗСО* |
|||||||||||||||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Кількість класів, одиниць | 01 | 11 | – | – | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | – | ||
з них: |
класів з наповнюваністю більше 27 учнів |
02 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
інклюзивних класів | 03 | 1 | – | – | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Крім того, кількість спеціальних класів, од. |
04 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Кількість учнів, осіб | 05 | 166 | – | – | 15 | 19 | 23 | 13 | 17 | 20 | 12 | 16 | 14 | 6 | 11 | – | ||
з них:
|
дівчат | 06 | 85 | – | – | 6 | 13 | 10 | 8 | 8 | 9 | 7 | 7 | 9 | 3 | 5 | – | |
другорічників | 07 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
з них дівчат | 08 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
тих, які приходять тільки на навчання** |
09 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
навчаються індивідуально | 10 | 1 | – | – | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
навчаються дистанційно | 11 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
з особливими освітніми потребами, усього *** |
12 | 2 | – | – | – | – | 2 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
у тому числі навчаються індивідуально |
13 | 1 | – | – | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
дистанційно | 14 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
в інклюзивних класах | 15 | 1 | – | – | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Крім того, кількість учнів спеціальних класів, осіб*** |
16 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Кількість учнів з малозабезпечених сімей (з рядків 05 і 16), осіб |
17 | 29 | – | – | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 4 | 4 | 6 | 2 | 2 | 1 | – | ||
з них учнів з рядка 16 | 18 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
з рядка 05 | 19 | 7 | – | – | – | 1 | – | – | – | 1 | – | 1 | 1 | 2 | 1 | – | |
з рядка 15 | 20 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
з рядка 16 | 21 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Кількість дітей з івалідністю |
з рядка 05 | 22 | 1 | – | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
з рядка 15 | 23 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
з рядка 16 | 24 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | ||
Кількість груп, на які поділено класи при вивченні окремих предметів, од. |
25 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
З рядків 05 і 16 граф 2-4: кількість дітей, які до вступу в школу виховувалися в закладах дошкільної освіти, осіб (26) 8
З рядка 05 графи 1:кількість учнів у гімназіях, ліцеях, колегіумах, які навчаються за загальноосвітньою програмою, осіб (27) –
З рядків 05 і 16 графи 1:
кількість учнів, які користуються гарячим харчуванням у закладах усіх типів, осіб (28) 165,
з них користуються безплатним харчуванням (29) 105,
кількість учнів, постраждалих унаслідок аварії на ЧАЕС (30) 1, з них користуються безплатним харчуванням (31) 1,
учнів (вихованців) з числа дітей цього району (міста) (заповнюють заклади освіти з інтернатним відділенням), осіб(32) –
кількість учнів з числа внутрішньо переміщених, осіб(33) 2
кількість учнів – дітей учасників бойових дій, осіб(34) 7
Загальна кількість груп (заповнюють усі заклади освіти з інтернатним відділенням), од. (35) –
Дітей дошкільного віку в групах, створених для них, осіб (36) –, з них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (37) –
Крім того, кількість вихованців, які лише проживають (не навчаючись) в школі-інтернаті, в інтернатному відділенні закладу загальної середньої освіти, осіб (38) –
З рядка 05 графи 1:кількість учнів у гімназіях, ліцеях, колегіумах, які навчаються за загальноосвітньою програмою, осіб (27) –
З рядків 05 і 16 графи 1:
кількість учнів, які користуються гарячим харчуванням у закладах усіх типів, осіб (28) 165,
з них користуються безплатним харчуванням (29) 105,
кількість учнів, постраждалих унаслідок аварії на ЧАЕС (30) 1, з них користуються безплатним харчуванням (31) 1,
учнів (вихованців) з числа дітей цього району (міста) (заповнюють заклади освіти з інтернатним відділенням), осіб(32) –
кількість учнів з числа внутрішньо переміщених, осіб(33) 2
кількість учнів – дітей учасників бойових дій, осіб(34) 7
Загальна кількість груп (заповнюють усі заклади освіти з інтернатним відділенням), од. (35) –
Дітей дошкільного віку в групах, створених для них, осіб (36) –, з них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (37) –
Крім того, кількість вихованців, які лише проживають (не навчаючись) в школі-інтернаті, в інтернатному відділенні закладу загальної середньої освіти, осіб (38) –
* ЗДО – заклад дошкільної освіти; ЗЗСО – заклад загальної середньої освіти.
** Заповнюють лише інтернатні заклади (загальноосвітні і спеціальні).
***Не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати), навчально-реабілітаційні центри.
** Заповнюють лише інтернатні заклади (загальноосвітні і спеціальні).
***Не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати), навчально-реабілітаційні центри.
Назва показника |
№ рядка
|
Кількість учнів (з графи 1 розділу І) | |||
у спеціальних школах (школах-інтернатах), навчально-реабілітаційних центрах (із рядка 05) |
в інклюзивних класах (із рядка 15)* |
у спеціальних класах (із рядка 16)* |
з числа тих, хто навчається індивідуально (із рядка 13)* |
||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
Усього учнів за нозологіями: з інтелектуальними порушеннями |
01 | – | – | – | – |
сліпих | 02 | – | – | – | – |
зі зниженим зором | 03 | – | – | – | – |
глухих | 04 | – | – | – | – |
зі зниженим слухом | 05 | – | – | – | – |
з порушенням опорно-рухового апарату | 06 | – | – | – | – |
з тяжкими порушеннями мовлення | 07 | – | 1 | – | – |
із затримкою психічного розвитку | 08 | – | – | – | – |
зі складними порушеннями розвитку | 09 | – | – | – | – |
з розладами аутистичного спектра | 10 | – | – | – | 1 |
із синдромом Дауна | 11 | – | – | – | – |
*не заповнюють спеціальні школи (школи-інтернати), навчально-реабілітаційні центри.
Назва показника | № ряд- ка |
Код мови |
У класах | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | усього (сума даних граф 2-13) |
|||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
За мовою навчання (відповідно до графи 1) | |||||||||||||||
Кількість класів, од. | 01 | UKR | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | – | 11 |
Кількість учнів, осіб | 02 | UKR | 15 | 19 | 23 | 13 | 17 | 20 | 12 | 16 | 14 | 6 | 11 | – | 166 |
Кількість класів, од. | 03 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 04 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість класів, од. | 05 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 06 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
За мовою, яка вивчається як самостійний предмет (у тому числі іноземна) (відповідно до графи 1) | |||||||||||||||
Кількість класів, од. | 07 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 08 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість класів, од. | 09 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 10 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість класів, од. | 11 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 12 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість груп, од. | 13 | ENG | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | – | 11 |
Кількість учнів, осіб | 14 | ENG | 15 | 19 | 23 | 13 | 17 | 20 | 12 | 16 | 14 | 6 | 11 | – | 166 |
Кількість груп, од. | 15 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 16 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість груп, од. | 17 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 18 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість груп, од. | 19 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 20 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість груп, од. | 21 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 22 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
За мовою, яка вивчається факультативно або в гуртках (у тому числі іноземна) (відповідно до графи 1) | |||||||||||||||
Кількість учнів, осіб | 23 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 24 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 25 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 26 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість учнів, осіб | 27 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Із загальної кількості учнів (осіб) вивчають дві мови (крім державної) |
28 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
друга мова | 29 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
друга мова | 30 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
друга мова | 31 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
друга мова | 32 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
друга мова | 33 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
друга мова | 34 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
№ ряд- ка |
За профільним предметом |
Код | Учнів у класах | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | усього | |||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
01 | – | – | – | – | – | ||||||||||||
02 | – | – | – | – | – | ||||||||||||
03 | – | – | – | – | – | ||||||||||||
04 | – | – | – | – | – | ||||||||||||
05 | – | – | – | – | – | ||||||||||||
Предмети, які вивчаються поглиблено**** | |||||||||||||||||
06 | Українська мова | 9 | x | – | – | – | – | – | – | – | – | 3 | 7 | – | 10 | ||
07 | Математика | 1 | x | – | – | – | – | – | – | – | – | 3 | 4 | – | 7 | ||
08 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
09 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
10 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
11 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
12 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
13 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |||
14 | – | x | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість класів з профільними предметами, од (15) – , у них учнів – усього, осіб (16) –
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів, од. (17) 2 , у них учнів – усього, осіб (18) 17
****Предмети, які вивчаються поглиблено (рядки 06-14), не повторюють профіль (профілі) предмета (рядки 01-05).
При поглибленому вивченні іноземної мови (мов) необхідно зазначити за рядками 06–14 дані про кожну мову окремо.
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів, од. (17) 2 , у них учнів – усього, осіб (18) 17
****Предмети, які вивчаються поглиблено (рядки 06-14), не повторюють профіль (профілі) предмета (рядки 01-05).
При поглибленому вивченні іноземної мови (мов) необхідно зазначити за рядками 06–14 дані про кожну мову окремо.
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
У тому числі матимуть вік (число повних років) | ||||||||||||||
5 років |
6 років |
7 років |
8 років |
9 років |
10 років |
11 років |
12 років |
13 років |
14 років |
15 років |
16 років |
17 років |
18 років і старші |
||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |
Усього учнів (сума даних рядків 02-13) |
01 | 166 | – | 10 | 20 | 22 | 16 | 13 | 21 | 14 | 13 | 13 | 10 | 10 | 3 | 1 | |
у тому числі:
1 клас |
02 | 15 | – | 10 | 5 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
2 клас | 03 | 19 | – | – | 15 | 4 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
3 клас | 04 | 23 | – | – | – | 18 | 4 | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | |
4 клас | 05 | 13 | – | – | – | – | 12 | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | |
5 клас | 06 | 17 | – | – | – | – | – | 12 | 5 | – | – | – | – | – | – | – | |
6 клас | 07 | 20 | – | – | – | – | – | – | 15 | 5 | – | – | – | – | – | – | |
7 клас | 08 | 12 | – | – | – | – | – | – | – | 9 | 3 | – | – | – | – | – | |
8 клас | 09 | 16 | – | – | – | – | – | – | – | – | 10 | 5 | 1 | – | – | – | |
9 клас | 10 | 14 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | 8 | 5 | 1 | – | – | |
10 клас | 11 | 6 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | 4 | 1 | – | 1 | |
11 клас | 12 | 11 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | 8 | 3 | – | |
12 клас | 13 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
З рядка 01 |
дівчат | 14 | 85 | – | 3 | 14 | 11 | 8 | 9 | 8 | 6 | 6 | 9 | 4 | 6 | – | 1 |
в інклюзив- них класах |
15 | 1 | – | – | – | – | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
Крім того, учнів спеціальних шкіл (шкіл- інтернатів), навчально- реабілітаційних центрів та спеціальних класів |
16 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
з них у спеціальних класах |
17 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
З рядка 02 – кількість учнів першого класу, які мають вік на 01 вересня 2020 року, осіб:
5 років і молодші (18) 1, 6 років (19) 14, 7 років (20) –, 8 років і старші (21) –
Назва показ- ника |
№ ряд- ка |
Навчання у другу зміну | Групи подовженого дня | |||||
кількість класів, од. |
у них учнів, осіб |
кількість груп, од. |
у них учнів, усього, осіб |
з них: учнів 1–4 класів |
Крім того, груп, які пра- цюють за кошти батьків, од. |
у них учнів, осіб |
||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Усього | 01 | – | – | 1 | 30 | 30 | – | – |
(осіб)
Назва показника |
№ ряд- ка |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
5 клас |
6 клас |
7 клас |
8 клас |
9 клас |
10 клас |
11 клас | 12 клас |
|
закінчили заклад |
переведені до 12 класу |
|||||||||||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Усього | 01 | 18 | 23 | 13 | 17 | 20 | 12 | 16 | 13 | 9 | 11 | 7 | – | – |
З графи 9:
кількість учнів 9 класу, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту, осіб (02) 9
З граф 11 і 13:
кількість учнів 11(12) класу, які одержали атестат про повну загальну середню освіту, осіб (03) 7
з них нагороджені: золотою медаллю (04) –, срібною медаллю (05) –
з них нагороджені: золотою медаллю (04) –, срібною медаллю (05) –
Кількість дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, з рядка 02 (06) 2, з рядка 03 (07) 1
Крім того, осіб:
кількість екстернів, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (08) –
кількість екстернів, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (09) –
дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 08 (10), –, з рядка 09 (11) –
кількість випускників 11 (12) класів, які пройшли тестування (12) 6
кількість екстернів, які одержали свідоцтво про базову загальну середню освіту (08) –
кількість екстернів, які одержали атестат про повну загальну середню освіту (09) –
дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рядка 08 (10), –, з рядка 09 (11) –
кількість випускників 11 (12) класів, які пройшли тестування (12) 6
Розділ VIII. Відомості про класи і класи-комплекти (од.) | Розділ ІХ. Гуртки, секції, організовані закладом | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З рядка 01 графи 2 розділу ІХ – учнів за списком, осіб (12) –
|
|
Назва показника | № рядка | Усього (сума даних граф 2- 10) |
У тому числі за класами | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Міські поселення Кількість класів у філіях, од. |
01 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
Кількість учнів, осіб | 02 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
З них:
|
||||||||||||
дівчат | 03 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
навчаються індивідуально | 04 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
навчаються дистанційно | 05 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
з особливими освітніми потребами, усього |
06 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
у тому числі навчаються індивідуально |
07 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
дистанційно | 08 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
в інклюзивних класах | 09 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
у спеціальних класах | 10 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
потребують підвезення | 11 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
з них підвозяться | 12 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
Сільська місцевість Кількість класів у філіях, од. |
13 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
Кількість учнів, осіб | 14 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
З них:
|
||||||||||||
дівчат | 15 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
навчаються індивідуально | 16 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
навчаються дистанційно | 17 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
з особливими освітніми потребами, усього |
18 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
у тому числі навчаються індивідуально |
19 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
дистанційно | 20 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
в інклюзивних класах | 21 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
у спеціальних класах | 22 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
потребують підвезення | 23 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
з них підвозяться | 24 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Кількість філій опорного закладу, од : у міських поселеннях (25) –, у сільській місцевості (26) –
Назва показника | № рядка | Усього | Назва показника | № рядка | Усього |
А | Б | 1 | А | Б | 1 |
Кількість учителів, усього | 01 | 21 | в інтернатах закладів загальної середньої освіти |
06 | – |
з них мають основну роботу | 02 | 21 | з них мають основну роботу | 07 | – |
З рядка 01 – у спеціальних класах | 03 | – | в інтернатному закладі | 08 | – |
Кількість вихователів у закладі:
у групах продовженого дня
|
04 | 2 | з них мають основну роботу | 09 | – |
з них мають основну роботу | 05 | 1 | Асистентів в інклюзивних класах | 10 | – |
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
||
А | Б | 1 | А | Б | 1 | ||
Загальна площа всіх приміщень (кв.м) | 01 | 1361 | Каналізація | 33 | 1 | ||
з них здано в оренду (кв.м) | 02 | – | Кількість філій опорних закладів, які мають каналізацію |
34 | – | ||
Крім того, площа орендованих приміщень (кв.м) | 03 | – | |||||
З рядків 01 та 03 – кількість класних кімнат (включаючи навчальні кабінети і лабораторії) |
04 | 11 | Їдальня або буфет з гарячим харчуванням | 35 | 1 | ||
Кількість філій опорних закладів, які мають їдальню або буфет з гарячим харчуванням |
36 | – | |||||
Їх площа (кв.м) | 05 | 639 | |||||
Кількість навчальних кабінетів, од.
Математики
|
06 | 1 | Число посадкових місць у їдальні або буфеті, од. | 37 | 80 | ||
у тому числі у філіях опорних закладів | 38 | – | |||||
Фізики | 07 | – | З рядка 37 – у пристосованих приміщеннях | 39 | – | ||
у них обладнано робочих місць | 08 | – | у тому числі у філіях опорних закладів | 40 | – | ||
Хімії | 09 | 1 | Пандуси та поручні | 41 | – | ||
у них обладнано робочих місць | 10 | 20 | Ліфти (підйомники) | 42 | – | ||
Біології | 11 | – | Спеціально обладнані туалетні кімнати для осіб з інвалідністю |
43 | 1 | ||
у них обладнано робочих місць | 12 | – | |||||
Географії | 13 | 1 | Кількість таких кімнат, од. | 44 | 1 | ||
Української мови і літератури | 14 | 2 | Кількість поверхів в основній будівлі закладу | 45 | 2 | ||
Інших мов і літератур національних меншин | 15 | – | До якого поверху є безперешкодний доступ дітей з інвалідністю |
46 | 1 | ||
Іноземної мови | 16 | 1 | |||||
Усіх кабінетів з лінгафонним обладнанням | 17 | – | Кількість окремих будівель (включаючи майстерні та інтернатне відділення, де навчаються учні) |
47 | 1 | ||
Основ інформатики й обчислювальної техніки | 18 | 1 | |||||
у них: |
встановлено комп’ютерних класів | 19 | 1 | з них: потребують капітального ремонту |
48 | – | |
обладнано робочих місць з комп’ютером | 20 | 13 | |||||
Кількість майстерень, од. | 21 | 1 | перебувають в аварійному стані | 49 | – | ||
Чи є в закладі: (необхідне позначити 1 – так, 0 – ні) Фізкультурна зала |
22 | 1 | Кількість учнів, які проживають на відстані більше 3 км від закладу і потребують підвезення, осіб |
50 | 66 | ||
Басейн | 23 | – | у тому числі: учнів, для яких організовано підвезення, осіб |
51 | 66 | ||
Навчально-дослідна ділянка (арів) | 24 | 6 | |||||
Підсобне господарство | 25 | – | з них |
шкільним автобусом | 52 | 66 | |
Опалення (1 – центральне або власна котельня, 2 – пічне) |
26 | 1 | учнів з особливими освітніми потребами | 53 | 1 | ||
учнів, які проживають в школі-інтернаті | 54 | – | |||||
Кількість філій опорних закладів, які мають: центральне опалення або власну котельню |
27 | – | учнів, які проживають в інтернатному відділенні | 55 | – | ||
Бібліотечний фонд
Кількість книг, брошур, журналів, прим.
|
56 | 3224 | |||||
пічне опалення | 28 | – | |||||
Водогін | 29 | 1 | у тому числі підручників, усього | 57 | 3032 | ||
Кількість філій опорних закладів, які мають водогін | 30 | – | з них для: | ||||
З рядка 29 – з гарячою водою | 31 | 1 | 1-4 класів | 58 | 1153 | ||
Кількість філій опорних закладів, які мають водогін з гарячою водою |
32 | – | 5-9 класів | 59 | 1052 | ||
10-11(12) класів | 60 | 827 |
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
||
А | Б | 1 | А | Б | 1 | ||
Кількість комп’ютерів у закладі, усього, од. | 01 | 13 | Кількість фотоапаратів, од. | 32 | – | ||
з них: |
придбано за кошти бюджету | 02 | 8 | з них цифрових | 33 | – | |
не працюють | 03 | – | Кількість відеокамер, од. | 34 | – | ||
термін придбання становить понад 5 років | 04 | 8 | з них цифрових | 35 | – | ||
використовуються в управлінсько-господар- ській діяльності |
05 | 2 | Кількість верстатів з числовим програмним управлінням, усього, од. |
36 | – | ||
підключено до Інтернету | 06 | – | З них: |
лазерних | 37 | – | |
підключено до Wi-Fi | 07 | – | гравіювальних | 38 | – | ||
з операційною системою: родина Microsoft Windows |
08 | 13 | лазерно-гравіювальних | 39 | – | ||
фрезерних | 40 | – | |||||
UNIX/Linux-подібні ОС | 09 | – | Площа приміщень закладу, покрита Wi-Fi, кв м | 41 | – | ||
родина Mac OS X | 10 | – | Наявність (1 – так, 0 – ні): окремого Wi-Fi для пристроїв, задіяних в освітньому процесі |
42 | – | ||
хмарні операційні системи | 11 | – | |||||
Крім того, кіль- кість, од |
портативних комп’ютерів, ноутбуків, нетбуків | 12 | 8 | ||||
планшетів – усього (сума даних рядків 14-16) | 13 | – | окремого Wi-Fi для особистих пристроїв учнів і персоналу |
43 | – | ||
з них: Android |
14 | – | |||||
єдиного Wi-Fi | 44 | – | |||||
Windows | 15 | – | Технологія, за якою надається ШСД (наявність: 1 – так, 0 – ні) |
xDSL | 45 | – | |
iOS | 16 | – | FTTx | 46 | – | ||
Кількість класів з інтерактивними поверхнями, усього | 17 | – | DOCSIS | 47 | – | ||
З них: |
проектор та інтерактивна дошка | 18 | – | інші | 48 | – | |
проектор з інтерактивним модулем | 19 | – | Технологія, за якою надається бездротовий доступ до Інтернету (наяв- ність:1 – так, 0 – ні) |
2G | 49 | – | |
інтерактивний дисплей | 20 | – | 3G | 50 | – | ||
Кількість класів із засобами візуалізації (без інтерактиву) |
21 | 4 | CDMA | 52 | – | ||
інші | 53 | – | |||||
З них: |
з проектором | 22 | 4 | Швидкість широкосмугового доступу до Інтернет (наявність: 1 – так, 0 – ні) до 10 Мбіт/с |
54 | – | |
з телевізором | 23 | – | |||||
інші | 24 | – | |||||
Кількість серверів | 25 | – | від 10 до 30 Мбіт/с | 55 | – | ||
Кількість принтерів, усього, од. | 26 | 7 | від 30 до 100 Мбіт/с | 56 | – | ||
у тому числі 3D | 27 | – | 100 і більше Мбіт/с | 57 | – | ||
з них закритого типу | 28 | – | Бездротовий доступ до Інтернет (наявність: 1 – так, 0 – ні) |
||||
тип пластику для друку (наявність 1 – так 0 – ні) |
ABS | 29 | – | ||||
PLA | 30 | – | до 10 Мбіт/с | 58 | – | ||
гума | 31 | – | від 10 до 30 Мбіт/с | 59 | – | ||
від 30 до 100 Мбіт/с | 60 | – | |||||
100 і більше Мбіт/с | 61 | – |
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
Назва показника | № ряд- ка |
Усьо- го |
А | Б | 1 | А | Б | 1 |
Чи є в закладі (наявність: 1 – так, 0 – ні) Засоби загального призначення Кількість комп’ютерних програм навчального призначення, од. |
01 | – | Моделі площинні друковані | 17 | – |
Альбоми для рельєфного малювання | 18 | – | |||
Вимірювальні прилади та пристосування (з рельєфними позначками, шкалою, зі звуковою сигналізацією) |
19 | – | |||
Моделі площинні, об’ємні, муляжі для оволодіння механізмом письма |
02 | – | |||
Збільшувачі текстів | 20 | – | |||
Розвиваючі ігри для м’язового тренування рук | 03 | – | Медичне обладнання Ваги медичні для визначення маси тіла |
21 | – |
Моделі площинні друковані для розвитку слухового відчуття, оволодіння механізмом письма |
04 | – | |||
Моделі звукові та інтерактивні | 05 | – | Медична лампа |
22 | – |
Обладнання для дітей з тяжкими порушеннями мовлення Дзеркало логопедичне для дітей з порушенням вимови |
06 | – | Фізіотерапевтична кушетка |
23 | 1 |
Стілець фізіотерапевтичний |
24 | – | |||
Мовленнєвий тренажер «Полiфонатор» або еквівалент |
07 | – | Медичний інструментарій для невідкладної допомоги |
25 | 1 |
Комплекти інструментів для постановки звуків | 08 | – | |||
Обладнання для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату Стіл для дітей з порушеннями опорно- рухового апарату |
09 | – | Тонометр механічний для вимірювання артеріального тиску |
26 | 1 |
Стетоскоп для обстеження шумів внутрішніх органів |
27 | 1 | |||
Масажний стіл для оздоровчих процедур | 10 | – | Апарат ультрависокочастотний (УВЧ) | 28 | – |
Обладнання для дітей з порушеннями слуху Корекційні засоби навчання |
11 | – | Іонізатор-ароматизатор для очищення повітря |
29 | – |
Обладнання колективного користування | 12 | – | Обладнання для кабінету психологічної реабілітації Обладнання сенсорної кімнати |
30 | – |
Обладнання для дітей з порушеннями зору Обладнання колективного та індивідуального призначення |
13 | – | |||
Обладнання індивідуального користування | 14 | – | Обладнання для кабінету лікувальної фізкультури, спортивного та ігрового призначення Лікувально-оздоровче обладнання |
31 | – |
Орієнтаційні та побутові прилади | 15 | – | |||
Медичне обладнання | 16 | – | |||
Корекційні засоби навчання для дітей із сенсор- ними порушеннями (зі зниженим зором та сліпих) |
|||||
Дидактичні та розвиваючі ігри | 32 | – |
Довідкова інформація (дані не включаються до жодного з розділів звіту):
кількість груп для дітей дошкільного віку, організованих для їх підготовки до школи, од. (01) – , у них дітей, осіб (02) –
кількість населених пунктів, у яких заклади загальної середньої освіти за період з 01 вересня минулого року до 01 вересня поточного
року було закрито і здійснюється підвезення учнів до опорного закладу, од. (03) –
кількість груп для дітей дошкільного віку, організованих для їх підготовки до школи, од. (01) – , у них дітей, осіб (02) –
кількість населених пунктів, у яких заклади загальної середньої освіти за період з 01 вересня минулого року до 01 вересня поточного
року було закрито і здійснюється підвезення учнів до опорного закладу, од. (03) –
(підпис керівника (власника) та/або особи, відповідальної за заповнення форм звітності) |
(П.І.Б.) |
телефон | (067)7786706 | факс | електронна пошта | Martynivka_shkola@i.ua |