| Відомості про приміщення та матеріальну базу | |||||
| назва показника | назва показника | ||||
| Загальна площа всіх приміщень (кв.м) | 1361 | Каналізація | 1 | ||
| з них здано в оренду (кв.м) | – | Кількість філій опорних закладів, які мають каналізацію |
– | ||
| Крім того, площа орендованих приміщень (кв.м) | – | ||||
| З рядків 01 та 03 – кількість класних кімнат (включаючи навчальні кабінети і лабораторії) |
11 | Їдальня або буфет з гарячим харчуванням | 1 | ||
| Кількість філій опорних закладів, які мають їдальню або буфет з гарячим харчуванням |
– | ||||
| Їх площа (кв.м) | 639 | ||||
| Кількість навчальних кабінетів, од.
Математики |
1 | Число посадкових місць у їдальні або буфеті, од. | 80 | ||
| у тому числі у філіях опорних закладів | – | ||||
| Фізики | – | З рядка 37 – у пристосованих приміщеннях | – | ||
| у них обладнано робочих місць | – | у тому числі у філіях опорних закладів | – | ||
| Хімії | 1 | Пандуси та поручні | 1 | ||
| у них обладнано робочих місць | 20 | Ліфти (підйомники) | – | ||
| Біології | – | Спеціально обладнані туалетні кімнати для осіб з інвалідністю |
– | ||
| у них обладнано робочих місць | – | ||||
| Географії | – | Кількість таких кімнат, од. | – | ||
| Української мови і літератури | 2 | Кількість поверхів в основній будівлі закладу | 2 | ||
| Інших мов і літератур національних меншин | – | До якого поверху є безперешкодний доступ дітей з інвалідністю |
1 | ||
| Іноземної мови | 1 | ||||
| Усіх кабінетів з лінгафонним обладнанням | – | Кількість окремих будівель (включаючи майстерні та інтернатне відділення, де навчаються учні) |
1 | ||
| Основ інформатики й обчислювальної техніки | 1 | ||||
| у них: |
встановлено комп’ютерних класів | 1 | з них: потребують капітального ремонту |
– | |
| обладнано робочих місць з комп’ютером | 13 | ||||
| Кількість майстерень, од. | 1 | перебувають в аварійному стані | – | ||
| Чи є в закладі: (необхідне позначити 1 – так, 0 – ні) Фізкультурна зала |
1 | Кількість учнів, які проживають на відстані більше 3 км від закладу і потребують підвезення, осіб |
58 | ||
| Басейн | – | у тому числі: учнів, для яких організовано підвезення, осіб |
58 | ||
| Навчально-дослідна ділянка (арів) | 6 | ||||
| Підсобне господарство | – | з них |
шкільним автобусом | 58 | |
| Опалення (1 – центральне або власна котельня, 2 – пічне) |
1 | учнів з особливими освітніми потребами | – | ||
| учнів, які проживають в школі-інтернаті | – | ||||
| Кількість філій опорних закладів, які мають: центральне опалення або власну котельню |
– | учнів, які проживають в інтернатному відділенні | – | ||
| Бібліотечний фонд
Кількість книг, брошур, журналів, прим. |
3193 | ||||
| пічне опалення | – | ||||
| Водогін | 1 | у тому числі підручників, усього | 2687 | ||
| Кількість філій опорних закладів, які мають водогін | – | з них для: | |||
| З рядка 29 – з гарячою водою | – | 1-4 класів | 952 | ||
| Кількість філій опорних закладів, які мають водогін з гарячою водою | – | 5-9 класів | 959 | ||
| 10-11(12) класів | 776 | ||||
Відомості про використання счасних інформаційних технологій
| Назва показника | Назва показника | ||||
| Кількість комп’ютерів у закладі, усього, од. | 17 | Кількість фотоапаратів, од. | – | ||
| з них: |
придбано за кошти бюджету | 9 | з них цифрових | – | |
| не працюють | – | Кількість відеокамер, од. | – | ||
| термін придбання становить понад 5 років | 9 | з них цифрових | – | ||
| використовуються в управлінсько-господар- ській діяльності |
2 | Кількість верстатів з числовим програмним управлінням, усього, од. |
– | ||
| підключено до Інтернету | – | З них: |
лазерних | – | |
| підключено до Wi-Fi | – | гравіювальних | – | ||
| з операційною системою: родина Microsoft Windows |
17 | лазерно-гравіювальних | – | ||
| фрезерних | – | ||||
| UNIX/Linux-подібні ОС | – | Площа приміщень закладу, покрита Wi-Fi, кв м | – | ||
| родина Mac OS X | – | Наявність (1 – так, 0 – ні): окремого Wi-Fi для пристроїв, задіяних в освітньому процесі |
– | ||
| хмарні операційні системи | – | ||||
| Крім того, кіль- кість, од |
портативних комп’ютерів, ноутбуків, нетбуків | 3 | |||
| планшетів – усього (сума даних рядків 14-16) | – | окремого Wi-Fi для особистих пристроїв учнів і персоналу |
– | ||
| з них: Android |
– | ||||
| єдиного Wi-Fi | – | ||||
| Windows | – | Технологія, за якою надається ШСД (наявність: 1 – так, 0 – ні) |
xDSL | – | |
| iOS | – | FTTx | – | ||
| Кількість класів з інтерактивними поверхнями, усього | – | DOCSIS | – | ||
| З них: |
проектор та інтерактивна дошка | – | інші | – | |
| проектор з інтерактивним модулем | – | Технологія, за якою надається бездротовий доступ до Інтернету (наяв- ність:1 – так, 0 – ні) |
2G | – | |
| інтерактивний дисплей | – | 3G | – | ||
| Кількість класів із засобами візуалізації (без інтерактиву) |
3 | CDMA | – | ||
| інші | – | ||||
| З них: |
з проектором | 2 | Швидкість широкосмугового доступу до Інтернет (наявність: 1 – так, 0 – ні) до 10 Мбіт/с |
– | |
| з телевізором | 1 | ||||
| інші | – | ||||
| Кількість серверів | – | від 10 до 30 Мбіт/с | – | ||
| Кількість принтерів, усього, од. | 4 | від 30 до 100 Мбіт/с | – | ||
| у тому числі 3D | – | 100 і більше Мбіт/с | – | ||
| з них закритого типу | – | Бездротовий доступ до Інтернет (наявність: 1 – так, 0 – ні) |
|||
| тип пластику для друку (наявність 1 – так 0 – ні) |
ABS | – | |||
| PLA | – | до 10 Мбіт/с | – | ||
| гума | – | від 10 до 30 Мбіт/с | – | ||
| від 30 до 100 Мбіт/с | – | ||||
| 100 і більше Мбіт/с | – | ||||
Відомост про використання корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання
| Назва показника | Назва показника | ||
| Чи є в закладі (наявність: 1 – так, 0 – ні) Засоби загального призначення Кількість комп’ютерних програм навчального призначення, од. |
– | Моделі площинні друковані | – |
| Альбоми для рельєфного малювання | – | ||
| Вимірювальні прилади та пристосування (з рельєфними позначками, шкалою, зі звуковою сигналізацією) |
– | ||
| Моделі площинні, об’ємні, муляжі для оволодіння механізмом письма |
– | ||
| Збільшувачі текстів | – | ||
| Розвиваючі ігри для м’язового тренування рук | – |
Медичне обладнання Ваги медичні для визначення маси тіла |
– |
| Моделі площинні друковані для розвитку слухового відчуття, оволодіння механізмом письма |
– | ||
| Моделі звукові та інтерактивні | – | Медична лампа | – |
| Обладнання для дітей з тяжкими порушеннями мовлення Дзеркало логопедичне для дітей з порушенням вимови |
– | Фізіотерапевтична кушетка | – |
| Стілець фізіотерапевтичний | – | ||
| Мовленнєвий тренажер «Полiфонатор» або еквівалент |
– |
Медичний інструментарій для невідкладної допомоги |
– |
| Комплекти інструментів для постановки звуків | – | ||
| Обладнання для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату Стіл для дітей з порушеннями опорно- рухового апарату |
– | Тонометр механічний для вимірювання артеріального тиску |
– |
| Стетоскоп для обстеження шумів внутрішніх органів |
– | ||
| Масажний стіл для оздоровчих процедур | – | Апарат ультрависокочастотний (УВЧ) | – |
| Обладнання для дітей з порушеннями слуху Корекційні засоби навчання |
– | Іонізатор-ароматизатор для очищення повітря |
– |
| Обладнання колективного користування | – | Обладнання для кабінету психологічної реабілітації Обладнання сенсорної кімнати |
– |
| Обладнання для дітей з порушеннями зору Обладнання колективного та індивідуального призначення |
– | ||
| Обладнання індивідуального користування | – | Обладнання для кабінету лікувальної фізкультури, спортивного та ігрового призначення Лікувально-оздоровче обладнання |
– |
| Орієнтаційні та побутові прилади | – | ||
| Медичне обладнання | – | ||
| Корекційні засоби навчання для дітей із сенсор- ними порушеннями (зі зниженим зором та сліпих) |
|||
| Дидактичні та розвиваючі ігри |