ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мартинівської ЗОШ І-ІІІ ст.
від 02.09.2021 № 89\ о
План заходів
Мартинівської ЗОШ І-ІІІ ст.
щодо профілактики булінгу
на 2021 \ 2022 н.р.
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап | ||||
1 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Психолог школи
. |
|
2 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Класні керівники,
практичний психолог школи . |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор школи
. |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Методична кухня класних керівників | Жовтень | Заступник директора з ВР |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогіч-
ний колектив |
Жовтень | Заступник директора з ВР |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Психолог школи |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор школи |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогіч-ний колектив | Березень | Психолог школи |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогіч-ний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Учитель інформатики |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Педагог-організатор |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники, учителі літератури, історії |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1-11 | 17-21 грудня | Класні керівники, учителі-предметники |
8 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом» | 1-11 | 21-25 січня | Заступник директора з ВР |
9 | Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібербулінг» | 5-8 | Лютий- квітень | Соцільний педагог |
10 | Листівки, колажі, бюлетені антибулінгового спрямування | 5 – 11 | Упродовж року | Соціальний педагог |
Психологічний супровід |
||||
1 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи |
2 | Спостереження під час освітнього процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи
. |
3 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи |
4 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Психолог школи
Вчитель інформатики |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступник директора з ВР |