ПСИХОЛОГІЯ у ліцеї, ТИ ЯК?
“Людина – частинка пазлу, а психологія складає його в величну та прекрасну картину” .
🪔 Ми складали себе як пазли. Ми цілісні. Ніхто крім нас не може (і не повинен) нас складати. Вчились як це робити. Учні 4 класу вперше дізналися про хімію самопочуття і познайомились з дофаміном,серотоніном,окситоцином, а п’ятикласники намагались віднайти “зовнішні джерела щастя”.
🪔 У 3 класі вчились самопрезентації. Фіксували всю інформацію про себе на толстівках-автопортретах, а пізніше оформили фотоколаж з побажаннями і мріями.
🪔Першокласники та учні 2 класу малювали образ психолога та психіатра. Вони точно знають і розрізняють цих двох на відміну від декого з дорослих🙄.
Вцілому, молодші школярі вже мають досить непогані навички з саморефлексії, самопрезентації, а отже, на найпопулярніше сьогодні запитання -“ТИ ЯК?”,зможуть впевнено відповісти. І це найкращий результат нашої роботи. 👌
      Протягом майже двох тижнів випробовували психологію,а вона нас. Намагалися бути максимально близькими себе,природи,оточуючих.
🧿Учні 6 класу трансформували всю інформацію про себе на уявний светр, в якому кожен елемент мав своє значення і характеризував власника.🥋
🧿Ліквідація страхів вогнем🔥. У 8 класі підіймали тему тривог, фобій. Проговорили страхи і позбулися їх, спаливши. Самонавіювання – цікава річ😉.
🧿 Перезавантаження в 10-11 класах.💆 Релакс-перенесення вдалося, техніка “Заземлення” дозволила відірватися від реальності,абстрагуватися🧘.
Власне, кожен,хто прислухається до себе і дає раду своїм емоціям є добрим психологом собі ж, проте навчитися чути себе – справа на пів життя. І тут ( загалом як і завжди останнім часом) разом – ми сила💪